Veelgestelde Vragen - Ruilen en Retourneren - Wat doe ik als een product defect is?

Terug naar Ruilen en Retourneren

Wat doe ik als een product defect is?

Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan ons retourformulier. Door middel van het retourformulier kunnen wij je retourzending snel in behandeling nemen. Artikelen die je retour wilt sturen dienen onbeschadigd te zijn, verpakt te zijn in de originele verpakking en de sealingzegel dient intact te zijn. Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Snel en eenvoudig retourneren doe je zo:

  • Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen
  • Meld je retourzending aan via het retourformulier. of via onze klantenservice
  • Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel
  • Leg het artikel in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos
  • Ons retouradres staat vermeld op de pakbon
  • Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt
  • Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed
  • Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een e-mail

Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer en reden van retourneren vermeldt.

Voorbeelden pakbonnen en retouretiketten

Op de pakbon die je in je pakketje vindt, zit het volgende etiket onderaan. Hierop staat het retouradres vermeld.